Tuesday, September 23, 2008

my new hair cut..

Assalamualaikum
dan selamat membaca

hai pagi ani sibuk hantap ku..mana jua ulah di malam c kaka damam enda dapat tidur, idung nya tersumbat and ia batuk-batuk saja..di pujuk2 baru ia tido atu pun kul 2 pagi baru tido..kalat hantap mata ku..kali pagi tadi terpaksa tah ku bangun awal sal laki ku menyuruh ku ke bank tukar duit tuk kanak-kanak datang beraya..nya laki ku lau awal-awal enda ramai urang..banar palang enda ramai urang ah charted atu..so bejalan tah ku ke sana g pun aku atu kan ke baiduri bank kan buka buku bank di sana..sekali ku meround di sana punya lah ramai urg..ala ne yang boring ne lau ramai urg sal aku takut aku kana ngurat hahaha bari gali mihir puiiii....nada wah aku ani takut hantap lau ramai urg takut ku, aku tehabab wah dapan jelama ani..malu jua tu lau tehabab hehehe...

lapas dari meround bank baiduri aku pun ke kadai sengkarai, memphotocopy surat laki ku..pastu tarus ke ke isabella salun..kan gunting rambut sebenarnya..kali terjumpa my sis-in-law ku di sana..ia straighten rambut..aku dengan dangki nya pun ikut straighten rambut..hehehe...

okey ani ada gambar terbaru ku ngan rambut terbaru ku hahaha...
ha..ani masa ku dalam salun ne..sedang dalam proses straightening
TADA...ani lah rambut ku...pendek kan?? ani rambut yang terpendek sekali yang pernah ku buat..
laki ku tekajut meliat aku berambut pendek..
nya laki ku "pendek banar jua"...
hehehe...ringan rasanya berambut pendek ani..mudahan jua aku pandai menjaga rambut ku ani sal ani udah 4 kali ku straighten rambut ku..


No comments: