Thursday, August 21, 2008

MARAH HANTAP KU...

Assalamualaikum
dan selamat membaca..

hari ani 21hb ogos 2008, hari khamis..hari ani hari yang paling stress bagi ku...pasal pagi tadi guru latihan jasmani nada so aku tah merelif kelas..masalah nya, abis tah rehat ku hari ani..aku mengajar dan duduk dalam kelas sampai balik..ia tah ku boring..ada kah patut durang suruh aku merelief kelas..sudah tah period ku seminggu 31 period..dalam sehari ku mengajar 3 jam dari hari isnin sampai hari khamis, hari sabtu aku mengajar dalam 3 jam setangah..mana ku ada masa kan rehat lau aku merelief kelas lagi..sial banar..

cuba tah bertimbang rasa sebagai manusia ani pikir-pikir tah rehat urang, ani tau-tau di antam-antamnya saja menyuruh urg merelif kelas. ia ingat aku ani robot kali..pandai jua ku langu tu dalam kelas saja..ada urg dalam sekulah ani lagi tah siok..nada mengajar..tau nya dapat gaji tiap bulan..enda payah buat alat bantu..enda payah merait buku..enda payah kuar usin lah..ani kami ani macam kuli rasa ku yang tungang langgang mengajar..bulih jua urg atu merelif kelas apa jua ia banyak rehat dalam setahun ani..

awu mana saja tah kamu..pandai jua ku melawan tu nanti..enda ku merelif kelas biar anak murid bising..

No comments: