Monday, August 11, 2008

ngalih lah..

Assalamualaikum
dan selamat membaca

hemmm...ngalih lah pagi isnin ani ku rasa..lesson plan pun alum siap..heheh kemarin sibuk hantap ku..pagi biasalah santai-santai ngan anak..kali ku kan buat lesson plan upanya buku ku dan fail ku tinggal di skulah..hemm enda tah dapat buat..patang kami sekeluarga ke umah kakak ku..ia ada makan2 40 hari untuk anaknya..ia tah lapas tahlil atu kami pun santai-santai sebelum ke airport. kul 7.30 malam kami ke airport..adik dan amah kami tinggalkan di umah kakak ku di selayun. so my hubby, me and isyah saja ke airport. kakak ku n family nya akhir sikit ke airport.

kami bukan apa ke airport atu hehehe kami kan makan malam..masa kakak ku tahlil atu enda ku berapa makan sal kami laki bini makan kul 1 lalu ia tah enda temakan..(sory dang ah hehehe enda makan di umahmu..)kami pun makan di express..

lapas makan di express atu, kami turun, kapal terbang my parent pun landing..hehehe..ada lah menunggu kan setangah jam durang keluar. balik dari airport kami ke selayun mengambil c akmal. dan menunggu c isyah sal isyah ikut keta kakak ku..hehehe..sampai kakak ku, my mum tarus buka beg nya suruh kami jangan balik dulu dan suruh kami memilih apa barang yang kami suka..macam kain, epin tudung dan lain-lain..

sampai di umah (tutong) kan dakat kul 10..punya lah ngalih..c adik tepaksa ku suruh tido ah anti nya sal ngalih hantap ku..hehehe

No comments: