Monday, August 25, 2008

NGALIH KU EH..

Assalamualaikum
dan selamat membaca

Hari ani 25hb ogos 2008, hari isnin..ngalih banar ku nyanta...kemarin berlangsungnya penutup pesta sukan di stadium negara di bsb..kami seluruh sekulah dari darjah 3 hingga 6 berserta guru-guru nya terlibat untuk meramaikan dan menyasakkan lagi stadium atu.tapi enda jua panuh ku liat kemarin yang datang..
hari yang memalukan bagi ku "kerana" aku telah memalukan diri ku sendiri heheheh..kwang kwang kwang padan muha ku..ada kah patut aku salah urg, ku pikir kawan ku c ronnie siabu upanya pelanduk 2 serupa..jahanam malu ku...(oiii ronnie aku malu ne uleh pelanduk dua serupa mu).
heheheh tapi aku sampat snap gambar-gambar di sana untuk yang membaca blog ku ani..
gambar ani sebelum kami betulak ke bsb..dalam bas..anak murid darjah 4 yang ku awasi ani..
semasa dalam perjalanan ke stadium, kami terserempak dengan sekumpulan orang berbasikal, yang mana urg bebasikal ani upanya banyak dan durang start dari k.b..
ngalih wang!
ani gambar stadium yang ku snap.."banyak kan urg", durang kan memanuhkan stadium dan telah mengira-gira seramai 15000 murid dan guru memanuhi stadium..(bari gali..enda jua panuh)
ani me and arijah..
dari kiri, fizah, faen dan ak azman
elvi dengan gaya post model nya..
cigu moni, eddy dan ujung sekali ustaz sharil

ani gambar kate n tunang (sharin) heheheh jangan marah kate, aku enda pandai buat ia potrat hehehe...sory banar2..
ani gambar ustaz shahril..katanya ia ngalih "bekayuh" hehehhe maklumlah urg lapas kawin ani..bekayuh pun ngalih..jan merungut ustaz...


No comments: